Elviszlek…

 

Elviszlek én,
Oda, hol csak az álmod jár,
Fogd a kezem,
S, én majd, vigyázok rád.
Őrzöm az álmaid,
Beteljesítem vágyaid.
Elviszlek az égbe fel,
Hol az angyalok járnak,
Álom lesz nappalod,
S, vidám minden hajnalod.
Nem kell várnod a csodát,
Mert bennem nem lelsz mostohát.
Vágyaidat megérzem én,
Titkaidat megfejtem én.
Nem kell más,
Semmitől se félj,
Csak fogd a kezem,
S, legyél örökre, az enyém!

 

Ha megszeretlek, kopogtatás nélkül, bejöhetsz hozzám,

De gondold meg jól, mert bántana, ha azután elkerülnél!

 

 

Szerző: portide  2010.07.24. 18:34 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://qriozum.blog.hu/api/trackback/id/tr622173355

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása