Mottó:

"Ha megszeretlek, kopogtatás nélkül bejöhetsz hozzám, de gondold jól meg, mert bántana, ha azután elkerülnél"

/József Attila/

 

Miért sírnak a nők?

 

 

Mama miért sírsz? - kérdezi a kisfiú az édesanyját:
- Mert én n
ő vagyok - válaszolt az asszony.
- Ezt nem értem! - mondja a kisfiú
- És ezt soha nem is fogod megérteni - válaszolta gyermekét átölelve az anya.
Kés
őbb megkérdezte a fiúcska az édesapját is.
- Papa, miért sír a mama látszólag minden ok nélkül?
- Minden n
ő ok nélkül sír. - Ez volt minden, amit az apa válaszolt.
A fiúcska feln
őtt, férfi lett, és még mindig kereste a választ, vajon miért sírnak időközönként a nők. Egyszer megkérdezte a Legfelsőbb Hatalmat.
- Mondd Atyám, miért sírnak a n
ők olyan könnyen?
Az Atya elgondolkozva válaszolt:
- Amikor a n
őt teremtettem, valami különlegeset alkottam. Oly erőssé tettem a vállát, hogy a világ terheit elbírja, mégis oly gyengéddé, hogy vigasztalást is tudjon adni. Oly belső erőt adtam neki, ami lehetővé teszi, hogy akkor is tovább menjen, amikor már mindenki más feladja, hogy a betegségek és a bánat idején is ellássa családját panaszkodás nélkül. Oly mély érzéseket adtam neki, amelyekkel gyermekeit mindig és minden körülmények között szereti, még akkor is, ha a gyermek őt mélyen megbántotta. Oly erőt adtam neki, mellyel a férjét minden hibájával együtt szereti és elviseli, és azért alkottam a férfi oldalbordájából, hogy vigyázzon férje szívére. Oly bölcsességet adtam neki, hogy tudja egy jó férj soha nem sérti meg a feleségét, mégis néha próbára teszi a nő érzéseit, határozottságát és kitartását, hogy szikla szilárdan férje mellett áll-e? És végezetül könnyeket is adtam neki, hogy sírhasson. A könnyek kizárólag csak az övéi, és annyit használ belőlük, amennyire csak szüksége van.
Látod: Egy n
ő szépsége tehát nem a ruhájától függ, amit éppen visel, vagy az alakjától amilyen az ő formássága, de még nem is attól, ahogyan a haját viseli.
Egy n
ő szépségét szemeiben ismered fel, mert az a szíve kapuja, ahol a szeretet lakozik

 

"A boldogság egy pillangó,
Ha kergetjük, kisiklik a kezünk közül,
De ha csendesen leülünk,
Az is lehet, hogy leszáll reánk"

 

www.tvn.hu_3436a49da67c82ccdf46ee331183c0ff.gif

 

Szerző: portide  2008.07.16. 20:03 Szólj hozzá!

Címkék: könnyek

A bejegyzés trackback címe:

https://qriozum.blog.hu/api/trackback/id/tr65571509

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása